Spaghetti z sosem śmietanowo - łososiowym

Tym, co sprawdza się zawsze, gdy trzeba szybko i treściwie wrzucić coś na ząb, jest bez wątpienia makaron. Najczęściej łączę go z sosem z pomidorów z puszki (bo te także zawsze leżą na półce w spiżarni), dziś jednak było inaczej. Kawałek łososia wędzonego na ciepło, sok z cytryny i duża ilość koperku..

Składniki:
 - 500 g makaronu spaghetti ugotowanego al dente,
 - 1 cebula,
 - 200 g łososia wędzonego na gorąco,
 - 500 ml śmietany 30%,
 - sok z połowy cytryny,
 - duży pęczek koperku,
 - sól, pieprz


Drobno posiekaną cebulę podsmażamy na niewielkiej ilości tłuszczu. Zalewamy śmietanką i gotujemy przez 3 minuty. Dodajemy pokruszonego łososia, sok z cytryny oraz drobno posiekany koperek. Doprawiamy solą i pieprzem. Podgrzewamy przez kilka minut aż sos zgęstnieje.
Podajemy z makaronem ugotowanym al dente.
Gotowe!

Komentarze

  1. Zgadzam sie, makaron jest dobry na wszystko i stanowi idealny material do kombinacji, kiedy trzeba cos przygotowac na szybkiego. Podoba mi sie ten lososiowy sos!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam paste w każdym wydaniu a taka wersja z łososiem i tym sosem koperkowym - niebo w gębie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. obee, alez to wyglada!!! ja napchalam sie pasciocha z pietruszka, ale ten koperek przypomina mi lato... cool. carry on dear!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką wersję makaronu to ja po prostu kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje smaki. Poproszę taki zestaw na jutrzejszy obiad :). Smakowite danie :) Zgłodniałam właśnie ... :).

    OdpowiedzUsuń
  6. to, że posiłek szybki w przygotowaniu jest dla mnie wielkim plusem.
    Poza tym to wyborne połączenie, uwielbiam łososia i koperek razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makaron w takim towarzystwie to pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie makarony (w sumie uwielbiam wszystkie)...a to połaczenie - idealne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty