Pomidorowe naleśniki z brokułami i kurczakiem

Znów zdjęcie bardzo niedoskonałe! Cóż - ostatnio nie mam weny na gotowanie więc i fotografowanie tego, co upichcę nie wychodzi najlepiej. Bez większego natchnienia zrobiłam dziś naleśniki z suszonymi pomidorami, których ostatnio sporo w mojej kuchni. Do tego pomidorowy sos na bazie mascarpone.. Mimo mojego niechciejstwa wyszło przepysznie!

Składniki:
 - suszone pomidory odsączone z oliwy,
 - główka brokuła,
 - 3 piersi z kurczaka,
 - 1 cebula,
 - sól, pieprz


Do ciasta naleśnikowego dodajemy drobno posiekane suszone pomidory. Smażymy jak normalne naleśniki.
Cebulę drobno siekamy, podsmażamy na rozgrzanym tłuszczu. Piersi z kurczaka oczyszczamy, kroimy w kostkę, doprawiamy solą i pieprzem. Dodajemy do cebuli i smażymy przez kilka minut na złoty kolor. Dodajemy do niego obgotowane w osolonej wodzie różyczki brokuła i 3 łyżki sosu pomidorowego. Mieszamy. Tak przygotowany farsz układamy na naleśnikach. Zawijamy. Polewamy pozostałym sosem. Gotowe!

Komentarze

  1. też tak czasami mam i jak mi się nie chce gotować to potem i na zdjęcia nie mam pomysłu, ale to mija więc nie przejmuj się :-) a naleśniki wyglądają pysznie i chętnie bym się poczęstowała

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak.. pyszne niechciejstwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudowne:) Zdjęciem się nie przejmuj, samymi składnikami zachęciłaś do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może niedoskonałe ale pewnością pyszne. Ostatnio polubiłam naleśniki na wytrawnie, więc i takich z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty