Spaghetti z pstrągiem i groszkiem

Nie wiem jak długo będę się tego trzymać - wprowadziłam małe oszczędności w kuchni. Po pierwsze - bazuję za zasobach spiżarni, w której mnóstwo makaronu i ryżu, po drugie - korzystam z Maminowego nosa promocyjnego (ten zawsze wie gdzie taniej).
Okazyjnie kupione wędzone filety z pstrąga nie musiały długo czekać w lodówce. Pokruszyłam je, wrzuciłam do lekko cytrynowego sosu z groszkiem i podałam z makaronem.
Rezultat - kolejne szybkie, banalne w przygotowaniu, smaczne danie obiadowe.

Składniki:
 - 300 g filetów z pstrąga (moje były z pieprzem),
 - 200 ml śmietany 18%,
 - sok z połowy cytryny,
 - 400 g mrożonego groszku,
 - 500 g makaronu spaghetti,
 - sól, pieprz



Groszek blanszujemy w lekko osolonej wodzie.
Śmietanę podgrzewamy w rondlu, dodajemy do niej sok z cytryny, doprawiamy do smaku. Wrzucamy do niej pokruszoną rybę, gotujemy przez 5-7 minut. Pod koniec gotowania do sosu wrzucamy zblanszowany groszek.
Tak przygotowanym sosem polewamy ugotowany al dente makaron.
Gotowe!

Komentarze

  1. Moze i szybkie i banalne, ale na pewno smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pstrąg i makaron? Dwie moje kulinarne miłości w jednym? Jak mogłam nie wpaść na takie połączenie? :P
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz do mnie: dariawkuchni.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty