Ziemniaki zapiekane z serem, papryką i cukinią

Ziemniaki zapiekane z farszem sprawdzają się u mnie zawsze, gdy chcę w miarę szybko nakarmić obiadowo domowników. Zazwyczaj jest tak, że to, czego nie spałaszują, ląduje w piekarniku i jest "dodajdane" na kolację, tym samym, podczas jednej kuchennej krzątaniny, mam z głowy dwa posiłki.



Składniki:
 - 8 większych lub 12 mniejszych ziemniaków ugotowanych w łupinach,
 - 150 g startego sera (u mnie cheddar),
 - 1 cukinia,
 - 1 papryka,
 - pół puszki kukurydzy,
 - sól, pieprz



Ziemniaki przekrawamy na połówki. Delikatnie wydrążamy uważając by nie przebić brzegów. Wydrążony miąższ łączymy z pokrojoną w małą kostkę papryką, cukinią, odsączoną kukurydzą i startym serem. Doprawiamy solą i pieprzem. Dokładnie mieszamy. Tak przygotowanym farszem napełniamy łódeczki ziemniaków.
Pieczemy w temperaturze 200 stopni przez ok. pół godziny.
Gotowe!



Komentarze

  1. Ja zawsze robie troche wiecej i zabieram taka pyrke na lunch do pracy. Plus faszerowanych ziemniakow: czymkolwiek je wypchasz, i tak beda pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie ziemniaczki.. no, no!
    podobają mi się. pysznie, zimowo i sycąco.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty