Sałatka karnawałowa

Jako, że karnawał w pełni, a przed Wami pewno jeszcze niejedna prywatka, dziś podpowiadam, jaką sałatkę możecie zrobić na imprezową okazję. U mnie ta sałatka znalazła się na stole w Sylwestra i cieszyła się sporą popularnością - chrupiący seler naciowy, słodka papryka i rozpływający się od soku z warzyw ser.. Pycha!

Składniki:
 - 300 g drobnego makaronu,
 - 5-6 gałązek selera naciowego,
 - 1-2 papryki,
 - 1 puszka fasoli konserwowej,
 - 1 puszka kukurydzy konserwowej,
 - 150 g żółtego sera,
 - 150 g piersi z wędzonego kurczaka,
 - 1 szklanka majonezu,
 - curry, sól, pieprz



Makaron gotujemy al dente, studzimy i wrzucamy do miski. Gałązki selera kroimy w plasterki, paprykę oczyszczamy z gniazd nasiennych i kroimy w drobną kostkę. W kostkę kroimy też ser i pierś z kurczaka. Fasolkę i kukurydzę odsączamy z zalewy. Wszystkie składniki wrzucamy do miski z makaronem. Dodajemy majonez, doprawiamy curry, solą i pieprzem. Wszystko dokładnie mieszamy.
Gotowe!

Komentarze

  1. i za to kocham karnawał :) za kolorowe sałatki, różnorodne, ciekawe. każda inna :) paprykę uwielbiam, myślę, że ta przypadnie do gustu mi i moim znajomkom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takimi składnikami na pewno jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym taką sałatkę z chęcią, bo akurat ostatnio miałam wielką ochotę na wędzonego kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam obawy przed sałatkami makaronowymi, Twoja jakoś mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty