Piersi kurczaka faszerowane serem mascarpone

Dawno nie posiłkowałam się w obadosowym pichceniu przepisami z BBC Good Food. W ostatni weekend postanowiłam nadrobić zaległości. Ponieważ na gotowanie czasu wiele nie było, a strona BBC GF pełna jest propozycji na szybkie obiady, ochoczo wzięłam się za jej przeglądanie. Kilka receptur zaznaczyłam sobie "na później", a na pierwszy "rzut" poszły piersi kurczaka faszerowane mascarpone..

Składniki:
 - 4 oczyszczone piersi z kurczaka,
 - 4 łyżki sera mascarpone,
 - 2 łyżki drobno posiekanego rozmarynu,
 - 1 zmiażdżony ząbek czosnku,
 - 8 plastrów długodojrzewającej szynki,
 - sok z połowy cytryny,
 - sól, pieprz



Mascarpone mieszamy z czosnkiem, rozmarynem. Doprawiamy do smaku. Mięso lekko nacieramy solą i pieprzem. W każdej piersi z kurczaka robimy "kieszeń", wciskamy do niej po łyżce sera, a następnie zawijamy w plastry szynki. Kurczaka obsmażamy na rozgrzanym oleju przez 2 minuty z każdej strony. Następnie wkładamy je na 20-25 minut do średnio nagrzanego piekarnika.
Przed podaniem mięso skrapiamy sokiem z cytryny.
Ja roladki podałam na usmażonym z czosnkiem szpinaku.
Pycha!

Komentarze

  1. Genialny pomysł! Kurczak wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robilam, byly pyszne, choc mascarpone troche mi wyplynal bokiem, mimo owijki z szynki... Ale liczy sie smak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz, że złapałam się ostatnio na tym samym? muszę przewertować bbc ;) pieknie prezentuje się ten Twój kurak!

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł:) ja robię podobne z jamon i parmezanem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty