Piersi kurczaka panierowane w kalafiorze

Pascal Brodnicki powrócił do kulinarnych łask. Jakiś czas temu, kątem oka, zobaczyłam w telewizorni fragment Jego starego programu. Nie wnikałam za bardzo, choć interesującym wydał mi się pomysł na zrobienie kalafiorowej panierki. Zdaje się, że nie tylko mnie ten sposób panierowania zainteresował - przeglądając historię odesłań na mojego bloga znalazłam kilka z zapytaniem o panierkę z kalafiora właśnie.
W związku z powyższym, nie miałam większego wyboru, musiałam spróbować..

Składniki;
 - 4 rozbite piersi kurczaka,
 - mała główka kalafiora,
 - 1 rozklekocone jajo,
 - sól, pieprz



Oczyszczonego, surowego kalafiora ścieramy na grubych oczkach tarki (tylko różyczki, bez gałęzi), lekko doprawiamy do smaku. Piersi z kurczaka posypujemy solą i pieprzem, namaczamy w jajku, a następnie obtaczamy w startym kalafiorze. Smażymy na rozgrzanym tłuszczu, po kilka minut z każdej strony, na złoty kolor.
Gotowe!

Komentarze

  1. Ale fajny przepis! Chętnie wypróbuję, uwielbiam takie kombinacje:))

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc zamiast z bułką tartą trzeba będzie spróbować kurczaka w panierce z kalafiora :) Fajna odmiana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie. Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiałam jego program zanim stał się taki Knorrowy. Ci wszyscy goście, piesek z szafce kuchennej :) panierka oryginalna, smak kalafiora bardzo lubię, więc z chęcią zrobię takiegop kuraka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kalafior i chętnie bym tego skosztowała

    OdpowiedzUsuń
  6. A to dopiero pomysł ! Muszę spróbować koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jakieś zaległości w kulinarnych pomysłach z programów telewizyjnych, bo o takiej panierce pierwsze słyszę, ale bardzo mi się ten pomysł spodobał. Do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam, są super. Tylko u mnie schabowe:) Właśnie na bloga dodaję, oczywiście z linkiem do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty