Klopsiki z chorizo

Tak, jak obiecywałam, dziś przepis na klopsiki z chorizo. Wszyscy domownicy bardzo polubili tę pikantną hiszpańską kiełbasę, z przyjemnością więc eksperymentuję z nią w kuchni. Efekty zawsze okazują się być zaskakująco pyszne. Tak było i tym razem.

Składniki:
 - 2 kiełbasy chorizo (340 g),
 - ok. 500 g kiełbasek meksykańskich,
 - 1 duża cebula,
 - 1 jajo,
 - pęczek natki pietruszki,
 - bułka tarta do obtoczenia



Cebulę drobno siekamy i podsmażamy na niewielkiej ilości tłuszczu. Odstawiamy do wystygnięcia. Obrane chorizo i kiełbaski meksykańskie mielimy lub bardzo drobno kroimy. Pietruszkę drobno siekamy. Wszystkie składniki łączymy z jajkiem. Formujemy klopsiki, które obtaczamy w bułce tartej. Smażymy z obu stron na rozgrzanym oleju.
Podajemy z sosem czosnkowym i sałatką z czerwoną fasolką.

Komentarze

  1. Oj, ciesze sie bardzo, ze dodalas ten przepis - zarowno ja, jak i Mezczyzna uwielbiamy chorizo, wiec na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Też dzisiaj robię klopsiki, a Twój przepis trafia na listę do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam chorizo i podoba mi się pomysł, by przetworzyć te kiełbaski w kotleciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też chorizo chwyciło - jest coś w tej kiełbasce, co podbija serca wszystkich lubiących pikantne potrawy :) Super pomysł na kotleciki.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiamy chorizo ale do klopsikow to nie wpadłabym zeby go użyc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Narasta we mnie chęć na spróbowanie chorizo. Na następnych zakupach koniecznie wędruje do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię chorizo, chętnie wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj zjadłabym z dziką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zachęcające :) Lubię na ostro.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chorizo i ja się bardzo lubimy ;) Klopsiki są kolejnym świetnym pomysłem na przyrządzenie tej kiełbaski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny pomysł na obiad! Uwielbiam Hiszpańskie smaki. Takiego jeszcze nie znałam :)
    Krysia
    http://codziszjemnasniadanie.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty