Tarta z brokułem i parówkami

Wczorajsze dyskusje na temat ciasta francuskiego i parówek zaowocowały! Nie chciało mi się jednak przygotowywać małych pasztecików, o których wczor
aj rozmawiałam z kumpelkami. Na obiad była tarta, do której, poza wspomnianymi już wcześniej kiełbaskami, włożyłam brokuła i ser feta.

Składniki:
 - opakowanie ciasta francuskiego,
 - 1 cebula,
 - 1 duży brokuł,
 - kostka sera feta,
 - 6 parówek,
 - 3 ząbki czosnku,
 - sól, pieprz



Brokuła dzielimy na różyczki. Obgotowujemy w osolonej wodzie przez 7 minut. Odsączamy.
Na rozgrzanym tłuszczu podsmażamy drobno posiekaną cebulę. Dodajemy pokrojone w talarki parówki. Smażymy przez chwilę, by kiełbaski lekko się zrumieniły. Dodajemy obgotowanego brokuła, pokruszoną fetę. Doprawiamy czosnkiem i pieprzem.
Ciasto francuskie wykładamy na blaszkę. Nakładamy na nie przygotowany farsz. Zapiekamy w temperaturze 250 stopni przez 20-30 minut.
Gotowe!

Komentarze

  1. zrobiłam z sojowymi parówami. smakowało! mniej babrania niz z pasztecikiem a efekt boski! rewela!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty