Kurczak z brokułami i cukinią w sosie cytrynowo - koperkowym

Wytatuowanie sobie wizerunku Gordona Ramsay'a na ramieniu (co kilka dni temu ktoś mi sugerował) byłoby dziś bardzo na miejscu. Byłam bardzo nie zachwycona z powodu upływającego weekendu. Dodatkowo, podczas wyciągania obiadu z piekarnika straciłam część sosu przechylając naczynie do zapiekania. Jak pech to pech! Złość we mnie wzbierała i zredukowało ją dopiero wieczorne piwo. Mam nadzieję, że tym, którzy postanowią skorzystać z mojej propozycji, nie przydarzą się podobne przygody..

Składniki:
 - 4 filety z kurczaka,
 - 1 duży brokuł,
 - 1 duża cukinia,
 - 400 ml śmietany 18%,
 - sok z jednej cytryny,
 - pęczek drobno posiekanego koperku,
 - sól, pieprz


Brokuła dzielimy na różyczki, obgotowujemy przez ok. 5 min. w osolonej wodzie. Cukinię kroimy w talarki. Warzywa wykładamy w naczyniu do zapiekania. Układamy na nich doprawiane solą i pieprzem filety z kurczaka. Polewamy sosem przygotowanym ze śmietany, soku cytrynowego i koperku. Zapiekamy przez 30-40 minut w temperaturze 200 stopni. Podjemy z kuskusem.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty