Vafini z farszem śmietankowo - łososiowym

Jakiś czas temu producent wafelków Vafini obdarował mnie pokaźną paczką. Prawdę mówiąc nigdy wcześniej nie spotkałam się z "jajkowymi wafelkami". Trochę żałuję, bo ułatwiły by mi przygotowania do niejednej imprezy. Skorupki można nadziewać dowolnie - na słodko czy pikantnie, jak tylko fantazja nam pozwoli. Ja wykorzystałam sprawdzone już wcześniej w pomidorach nadzienie  śmietankowo - łososiowe..

Składniki:
 - opakowanie wafelków Vafini,
 - 2 opakowania puszystego serka śmietankowego,
 - 200 g wędzonego łososia w plastrach,
 - sok z połowy cytryny,
 - kilka gałązek koperku,
 - pieprz


Łososia kroimy w kawałki. Mieszamy w z serkiem śmietankowym, doprawiamy sokiem z cytryny, pieprzem i drobno posiekanym koperkiem.
Przygotowanym farszem nadziewamy wafelkowe skorupki. Dekorujemy koperkiem.
Gotowe!

Komentarze

  1. hihi,
    jaki ciekawy pomysł na przekąskę!



    http://www.slodkakarmel-itka.blogspot.com
    http://www.karmel-itka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. woow, ciekawe te skorupki, no fakt, ze na imprezy jak znalazł. Nadrabiam zaległości, nie odwiedzałam Cię ostatnio, moja kulpa xxx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty