Krem z zielonej fasolki i brokuła

Dawno nie było u mnie zup kremów. Nie dlatego, że nie miałam na nie pomysłu. Błaha sprawa - zepsuty blender. Teraz, kiedy pojawił się godny następca, do głosu doszedł apetyt na zieloną fasolkę. Tej jeszcze na krem nie przerabiałam. Uznałam, że doskonałym towarzyszem dla niej będzie brokuł. Nieskromnie powiem - nie myliłam się!

Składniki:
 - 750 g zielonej fasolki,
 - 1 średni brokuł,
 - litr bulionu drobiowego,
 - 300 g gęstego jogurtu bałkańskiego,
 - 2 łyżki suszonego tymianku,
 - sól, pieprz


Fasolkę kroimy w kawałki, brokuła dzielimy na różyczki. Warzywa obgotowujemy w osolonej wodzie przez ok. 7 minut. Odsączamy, zalewamy zagotowanym bulionem i miksujemy blenderem na gładki krem. Pod koniec miksowania dodajemy jogurt. Doprawiamy tymiankiem, solą oraz pieprzem. Gotowe!

Komentarze

  1. MMM...ale wysmyczyłaś:) przepis bardzo mi się podoba szybkie i proste!!Apetyczne!!Jeszcze nigdy tak dotkliwie nie odczuwałam braku blendera na stanie

    OdpowiedzUsuń
  2. zupy krem to moje ulubione :) smakowicie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zdrowe,zielone mikstury;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zupy krem, ta na pewno by mi zasmakowała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty