Zielona sałatka z kurczakiem

Mówi się o blogach, że są formą publicznych pamiętników. Nie będę się jednak wywnętrzać, mimo iż ktoś porządnie nadepnął mi dziś na odcisk.. Nie warto! Lepiej wyżyć się kuchni:) Wbrew obawom Green Plums, że pod wpływem emocji przerobię piersi kurczaka na tatar, postanowiłam sięgnąć po nóż..

Składniki:
 - 2 piersi z kurczaka,
 - szczypta kurkumy,
 - zielone warzywa: miałam różyczki brokuła, groszek cukrowy i mrożony oraz zieloną fasolkę,
 - garść pędów bambusa,
 - kukurydza konserwowa,
 - sól, pieprz,
 - 4 łyżki octu balsamicznego,
 - 4 łyżki oliwy z oliwek,
 - pół łyżeczki miodu



Kurczaka gotujemy w osolonej wodzie zabarwionej kurkumą. Studzimy, kroimy w kostkę. Zielone warzywa obgotowujemy aż staną się miękkie, również studzimy. Całość mieszamy. Dodajemy pędy bambusa i kukurydzę. Doprawiamy solą i pieprzem. Przed podaniem sałatkę polewamy winegretem przygotowanym z octu balsamicznego, oliwy z oliwek i miodu.. Gotowe!


Przepis dołączam do akcji Jedzenie z muzyką w tle..

Komentarze

  1. nie znałam jej. Się podoba się ;) a sałatka, skoro mama jest na tak, to i ja jestem :) zrobię jutro na babski wieczór! O!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne. Kurczak w towarzystwie moich ulubionych smaków!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty