Patatas bravas

Wczorajsze patatas bravas troszku mi się rozpadły. Nic to jednak, skoro wszystko zostało pochłonięte, wniosek jest jeden - smaczne było! Prosty przepis Agnieszki Kręglickiej podpatrzony w miesięczniku Kuchnia.

Składniki:
 - 600 g ziemniaków,
 - 2-3 łyżki oliwy,
 - 2 łyżki koncentratu pomidorowego,
 - 2 łyżki czerwonego octu winnego,
 - 2 utarte ząbki czosnku,
 - 1 łyżeczka cayenne,
 - 1 łyżeczka mielonej słodkiej papryki,
 - szczypta mielonego kuminu



Ziemniaki dokładnie myjemy i podgotowujemy w osolonym wrzątku na półtwardo. Składniki pasty mieszamy. Oliwę rozgrzewamy na patelni, wrzucamy ziemniaki, obsmażamy. Dodajemy pastę, mieszamy i smażymy pod przykryciem na małym ogniu do czasu, aż pasta oblepi dokładnie ziemniaki i się zrumieni. Gotowe!
Patatas podałam jako dodatek do gulaszu hiszpańskiego.

Komentarze

  1. proste i na pewno bardzo smaczne. a że troszkę się rozpadły to nic nie szkodzi- smak pozostał przecież taki sam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. smak przede wszystkim! :) bardzo miła nowa skórka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ja sobie ugotuję, bo jestem pyrna dziewczyna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwoliłam sobie takie ugotować i zamieścić na blogu, oczywiście z informacją, że pochodzą od Ciebie, mam nadzieję, że nie masz nic przeciw. Dziękuję za inspirację i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty