Chrzanowa sałatka z pstrągiem

Czwartki w moim biurze to dni sałatkowe - umówiona grupa osób na zmianę serwuje tego dnia swoje (lub w jednym przypadku, swoich żon) kulinarne specjały. Ja z tej grupy się wypisałam, wolę karmić bliskich niż zapieprzać do pracy z ciężką michą.. 
Moja tegotygodniowa czwartkowa produkcja to chrzanowa sałatka z wędzonym pstrągiem. Szybka smaczna i kolorami wiosnę zwiastująca..

Składniki:
 - 4 woreczki ugotowanego ryżu,
 - 500 g wędzonego pstrąga (mój był przyprawiony pieprzem),
 - 4 łodygi selera naciowego,
 - 6 ugotowanych na twardo jajek,
 - 8 ogórków konserwowych,
 - mały por,
 - 200 g tartego chrzanu,
 - 300 g majonezu,
 - sól, pieprz


Pstrąga rozdrabniamy, mieszamy z ryżem. Dodajemy pokrojone łodygi selera naciowego, posiekane jaja, ogórki oraz drobno pokrojonego pora. Chrzan mieszamy z majonezem, przyprawiamy solą i pieprzem. Sosem polewamy pokrojone składniki, mieszamy i odstawiamy na ok. godzinę w chłodne miejsce by sałatka się przegryzła.

Komentarze

  1. Przekonuje mnie ta sałatka...oj przekonuje...poproszę sporą porcję :P
    http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie ją wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty